joi, 15 august 2013

Pacheţele de primăvară şi orez prajit cu ou



      Pentru pacheţelele de primăvară am tocat marunt 500g cotlet de porc careia i-am adaugat sos de soia, ulei de susan, boia dulce, dupa care am ţinut-o o zi în frigider pentru ca aromele să patrundă carnea. Într-un bol am pus varză taiată fin, sfeclă razuită fin, taiţei de orez, carnea de porc, un ou şi sos de peşte. Se mai adagă sare şi piper după gust. Foile de orez, eu am gasit rotunde, se scufundă in apă caldută, după care umplutura se adaugă în ele în partea de jos, se rulează odată, se pliază partile lateale spre interior, după care se continuă rularea. Se rumenesc în tigaie.
     Orezul prajit se face foarte simplu si foarte repede. Într-o tigaie puneţi puţin ulei, îl incingeţi bine aruncaţi în el o mană de ceapa verde, şi imediat după aceea, pentru a nu se arde ceapa, se pune oul batut si se amesecă continu. Se adaugă orezul fiert în prealabil si boabe de porumb. Se amesteca bine câteva minute. Se adauga sare si piper după gust, daca preferaţi puteţi să adăugaţi  şi sos de soia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu