vineri, 7 iunie 2013

Sardină în foetaj


   

       Acum două zile am vazut la pescărie sardine si imediat mi-a venit în minte reteta de fată. Am luat două kilograme pe care le-am filetat dar am avut grijă să las codita, care dealtfel deşi nu se mănâncă dă bine când iese afară din foetaj. Înainte de a impacheta sardina în foetaj  am umplu-o cu  carne  din cârnaţi cruzi căreia i-am adăugat pătrunjel, mentă, tarhon proaspăt, doua ciuperci tocate mărunt, sos de soia, ulei de susan şi sos de peşte si un ou proaspăt.
       Morcovi şi brocoli i-am fiert nu mai mult de 5-6 minute dupa care le-am pus in apa rece pentru a opri prepararea termică complet, după care le-am tras în unt până au început să se caramelizeze. 
        Pentru sos, îintr-un pahar mare de lapte am adăugat coajă de limeta, sare, piper şi o lingură de făină, se pune pe foc şi se amestecă continuu pentru a nu se lipi, se adaugă zeama de la limetă şi puţin zahăr, cand s-a ingroşat sosul se poate servi. Chiar la sfârşit eu am adăugat si nişte mentă, dar se mai poate pune mărar, pătrunjel, coriandru sau alte verdeţuri  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu