vineri, 24 mai 2013

Panna cotta de capsune

   

           Că tot sunt de sezon merită să profităm de ele în toate felurile. Căpşunele, căci la ele mă refer, sunt absolut delicioase şi te lasă să creezi nişte dezerturi  fenomenale.
            Pentru această reţetă am folosit  o mană zdravănă de căpşune, şi ca să vă dau un pont, căpşunele mici sunt cele mai bune, în pofida celor mari care de multe ori deşi au gust sunt  seci cateodată. Căpşunele se paseaza cu un mixer vertical împreună cu o cutie mică de iaurt (eu am folosit Cremosso de la Danone), zahăr se pune dupa gust. Eu am adăugat şi lapte pentru a ajunge la  un volum de 600ml, la această cantitate de lichid  am adăugat  un plic şi unsfert de gelatină Dr Oetker.  În prealabil gelatina trebuie inmuiată timp de 10-15 minute în 150 ml  apa rece după care  dizolvată ori la bain marie ori in cuptorul cu microunde.Se pune la rece şi se  va servi dupa ce s-a inchegat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu