miercuri, 24 aprilie 2013

Supă cremă de ştevie cu tofu


            Sincer, eu unu nu sunt un mare amator de supe sau coirbe, dar supa asta a fost dementiala. Se face foarte usor şi din ingrediante puţine.  Pentru supă am folosit  trei legături de ştevie, o ceapa, doi cartofi, caţiva caţei de usturoi,  o bucata de ţelina, tofu şi smantana de soia. Când am spălat ştevia am avut grija să tai codiţele, codiţe pe care le-am pus la fiert împreuna cu ceapa şi ţelina pentru a obtine o supa. La final din aceasta supa păstrăm numai ceapa si ţelina restul de codiţe le aruncam ele furmizandu-ne doar gust la  supa. Cartofii tebuiesc şi ei puşi la fiert  cubuleţe. Într-o oala mai mare punem puţin ulei, il incingem, aruncam ceapa şi  ţelina lasam preţ de 3-4 minute dupa care punem cartofii fierţi şi strecurati  pentru inca 3-4 minute. Acum este timpul să adaugăm si stevia, pe care am taiat-o bucaţi impreuna cu o cană  din supa  pe care am realizat-o mai devreme. Cand ştevia s-a inmuiat de tot,  bagam mixerul vertical şi  mixăm pană obţinem  o cremă. Pe parcursul mixări am adăugat şi smântâna de soia . La sfarşit pentru a echilibra gustul am mai adăugat puţina zeamă de lămaie.  Pentru a orna supa am folosit  fâsii de ştevie păjite si felii de usturoi rumenite. În supă se mai adaugă la sfârşit puţin ulei de măsline, smântână de soia  şi tofu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu