sâmbătă, 27 aprilie 2013

Spaghete cu spanac şi brânză telemea prăjită



           Mă gândesc să fac pastele acestea de o săptămână, adevărul este că  au iesit extraordinare. Pastele le-am fiert  mai putin cu 3 minute fată de timpul scris pe pachet, iar în acelaşi timp înt-o tigaie mai mare am  încins  puţin unt cu ulei şi am aruncat în ea spanacul tăiat fâşii. Când spanacul s-a înmuiat am adăugat puţină smântână după care am pus spaghetele amestecându-le pâna  ce sosul s-a încorporat de tot în spaghete.
          Telemeaua se taie felii si se lasă la prăjit în unt pâna se rumeneşte frumos pe ambele părţi. Pentru sos am folosit un blender în care am pus ulei, o mână de mărar, o mână de pătrunjel, o mână de varză şi o jumătate de cană din apa fierbinte în care au fiert spaghetele. La sfârşit am adăugat acestui sos cu o lingură de muştar care nu face altceva decăt să îi scoată in evidentă mai bine gustul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu