luni, 22 aprilie 2013

Spaghete cu rosii si soia la cuptor




      Daca tineti post, va recomand aceste paste deosebit de delicioase, satioase si sanatoase. Pentru inceput  am pus spaghetele la fiert in apa cu sare dar  le-am scos cu  3-4  minute mai repede decat timpul indicat de fierbere  scris pe ambalaj. Intr-o tigaie  am pus  la  calit o jumatate de ceapa taiata marunt dupa care am aruncat  si 4 ciperci mai maricele, taiate felii. La aceasta retetea  eu am foslosit o conserva de rosii, deoarece  nu prea am incredere in rosiile turcesti  care se gasesc acum in comert, dar la vara mai mult ca sigur ca voi face cu rosii proaspete. Dupa ce ciupercile si-au lasat apa am adaugat conserva de rosii, dupa ce in prealabil rosiile intregi dinauntru le-a strivit cu mana. Am mai  aruncat in tigaie o lingurita de  zahar brun, coriandru, sare si piper, condimente pe care le puteti pune in fuctie de gust. Cand apa a  inceput sa scada din tigaie  aruncati si cateva masline, iar dupa 3-4 minute se adauga pastele  si amesteca cu sosul acesta. Se mai lasa  la foc mic cateva minute .
    Soia se face destul de simplu, in primul rand lasati soia la inmuiat timp o ora, dupa care  intr-o tava adaugaui o cana de apa  asezati soia stropiti cu putin ulei aseznati cu sare si piper si puneti putin cimbru.  Se tine la foc mic in cuptor  timp de o ora intre timp  o  mai intoarceti. Intr-un vas separat adaugati o lingura  mare de  bulion, o lingura de mustar si o lingura de sos de soia, le amestecati pana ce se obtine o pasta mai groasa. Dupa o ora scoateti soia din cuptor o  scufundati in pasta facuta mai devreme si o introduceti din nou la cuptor 20-30 minute pe fiecare parte. Dupa ce se scoate de la cuptor, soia se poate manca ca atere in bucati asa mari sau o puteti taia felii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu