duminică, 28 octombrie 2012

Omleta la cuptor sau Oven Omelette



                     Reteta acestei omlete, la mine cel putin, s-a nascut din   lene  si spun asta ca  de fiecare data cand imi fac omleta  am o lene sa spal tigaia in care o prepar de nu  imi vine nici mie a crede. Astef  m-am gandit sa fac omleta intr-o tavita  in care inainte am pus  foaie de copt pergamentata. Pentru omleta am folosit un ou, lapte  si faina, iar ca arome  am apelat la cimbru si chiman. Am imbunatati aluatul omletei si cu seminte de in.  In tava tapetata cu foaie de copt am pus un strat de  branza telemea, se poate pune orice fel de branza si cateva bucatele de unt, iar peste acest strat am turnat aluatul omletei.  Cuptorul  bine incins va  face restul   pret de 20 de minute. Sa aveti pofta ......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu