marți, 24 iulie 2012

Sticky Chicken


        De-a dreptul pretios acest fel de mancare, pretios nu din cauza pretului  ingredientelor ci din cauza  minunatei aromei  pe care o presupune. Pentru inceput, am tinut puiul  la marinat timp de o ora ( se poate si mai mult dealtfel)  dupa care  am  rumenit  bucatelele de pui in tigaie iar la sfarsit am adaugat sosul in care l-am marinat  si am lasat sa scada pana acesta s-a  ingrosat.    Pentru sosul asta  in care s-a imbaiat puiul am folosit ceva  sos de soia, zahar,  cimbru si doi catei de usturoi striviti. Acest  usturoi, taiat bucatele marunte, l-am pus in  tigaie dupa ce  carnea s-a rumenit  usor pe ambele parti, tot in acest moment am adaugat si cateva felii de lamaie. Dupa  unu doua minute, cand usturoiul s-a calit, am adaugat  sosul in care am marinat  puiul, sos pe care l-am indoit cu putina supa.  In cateva minute, o mare parte din apa  se va evapora lasand in urma un sos cleios care v-a imbraca  puiul.
       La garnitura drept sa va spun nu m-am gandit, deoarece este vara si cred ca  niste varza proaspata  impreuna cu sosul care se scurge de pe carne va cade mai usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu