marți, 8 mai 2012

Baghete de linte, inele de ceapa si spaghete de otet balsamic



 
 
     Mai mult sau mai putin de sorginte indiana, acest meniu  este nu numai delicios dar si satios.  Dupa ce am trantit un aluat din faina, ulei, apa,sare, amidon de porumb si praf de copt, am  tavalit in  el o ceapa taiata inele dupa care le-am imbaiat in uleiul din tigaie pana ce s-au rumenit  pe amandoua partile.
   Lintea, pusa de cu  noaptea-n cap la inmuiat in apa rece am pus-o sa fiarba strasnic pe aragaz timp de 20, 30 minute.  Dupa ce am dat prin mixer lintea, sa se lege frumos intr-o pasta ferma,  am adaugat pesmet, faina, oua, sare si  ulei. Pentru gust, ceapa, usturoiul, patrunjelul si coriandrul au fost si ele inglobate, marunt tocate fiind in prealabil. Astfel facuta, pasta  a fost modelata in batoane micute si imbracate in malai.  Batoanele au urmat si ele drumul tigaii si al uleiului incins.
    In farfurie am asezat o salata simpla de varza, fin tocata  si amestecata cu sare si ulei, iar spaghetele de otet balsamic si sos de soia iau rolul unui dresing.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu