vineri, 8 mai 2015

Turte de piure



        Acum o  zi am făcut un piure pe care din păcate nu am reiuşit să îl consum, asa că în loc să îl arunc am zis că este mult mai bine dacă l-aş transforma în tarte. În prealabil am dorit să fac chifteluţe  de piure, dar am zis că prea multă prajeală nu este sănătoasă asa ca m-am hotărât să le prepar în cuptor. Ar trebui să mă felicit pentru ideea avută întrucât a ieşit un aperitiv minunat.
        Reţeta este foarte simplă, piureul rece de la frigider l-am amestecat foarte bine cu o furculiţa după care am adăugat două ouă şi făină pâna am obtinut un aluat ceva mai consistent. Am mai adăugat  cubuleţe de cascaval, cepă verde tăiată mărunt, coriandru şi cimbru. Aluatul astfel obşinut l-am luat cu lingura şi l-am tăvalit în seminţe de susan, tartină cu artină, iar acestea în tava cu foaie de copt pentru cuptor unde vor sta pâna ce se rumenesc puţin. Se servesc atât calde cât si reci cu ceai sau iaurt dimineaţa ca mic dejun sau la prânz ca apertiv. Reţeta nu trebuie urmată îmtocmai, puteţi să improvizaţi după care vă pot garantă degete şi farfuri linse.

  P.S. Sper ca următoarea reţeta sa nu vină penste un alt an de zile. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu