luni, 21 octombrie 2013

Plăcintă mozaic de dovleac şi mere

 

  Doar nu credaţi dragii mei ca vă las aşa de uşor cu dovleacul ăsta. Acum vreau să profit de  existenţa lui pe piaţa şi să mă răzbun pentru anul trecut când nu am prea făcut multe  cu el. Pentru plăcinta asta  am folosit foetaj de la magazin pe care am aşezat un strat  de nucă şi alune marunţite în care am pus puţin  unt şi  zahăr. Peste nucă se pun felii subţiri de 2 3 mm de mere şi dovleac intercalate una cu cealaltă  Placinta se baga la cuptor pentru 20 minute dupa care se face un caramel din zahăr, apă, unt şi smântână care se aşează in strat subtire cu o pensula penste placinte. Aceasta se baga din nou la cuptor pentru 40 minute sau mai puţin, pană se coace. Se serveşte cu îngheţată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu