luni, 7 octombrie 2013

Fish and chips



      Unele persoane ar  fi preferat sa le zic catofi prajiţi si peşte, dar dat find faptul ca suna bine, am ales varianta in limba engleza a reţetei.   Multe persoane  spunca reţeta aceasta este una din cele mai comune si plictisiroare reţete britanice.
      Ei bine perfecta pentru gustul meu,  deşi reţeta originala se face cu peşte oceanic eu am folosit   crap, care fie vorba intre noi depaseste la gust multe din speciile  de apa sarata. Peste l-am ţinut timp de o ora într-un baiţ din  sos de soia şi muştar. După ce l-am tăvălit în făină  şi  aluat l-am pus la prăjit într-o tigaie cu unt si ulei incins.  Aluatul eu l-am făcut dintr-un pumn de  alune şi unu de  seminţe tocate marunt amestecate cu două linguri de făină şi puţină apa.
   Cartofii inainte de ai praji i-am ţinut o ora la cuptor înfăsuraţi în aluminiu, iar după ce s-au răcit i-am condimentat cu puţină boia dulce, sare, piper .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu