miercuri, 4 iulie 2012

Ratatouille



        Sincer, eu  personal nu ma prea dau in vant dupa legume  in general, dar mancarea asta mereu mi-a facut cu ochiul. Cred ca mai mult felul in care arata m-a atras la ea, astfel incat  am hotarat sa o fac.
     Ca sa curat de coaja am copt doua rosii si doi ardei.   Am tras in ulei incins un catel de ustori o mica ceapa si doi morcovi ,  peste toate  minunatiile astea am adaugau rosiile  si ardeii  taiati cubulete.  Am mai pus piper, sare si suc de rosii, si am lastat inca cateva minute  la foc mic.  Tot amestecul asta de legume  a fost blenduit intr-o pasta fina,  pasta pe car am intins-o intr-o tava. Peste pasta am asezat felii de dovlecel, ardei, rosii, vinete. Am acoperit tava cu  cu o folie de staniol  si am pus la cot totul pret de 3 ore in cuptor la foc mic. Mancarea asta are  potential si mereu merge imbunatita cu cate ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu