miercuri, 30 mai 2012

Ganache de ciocolata cu spuma de portocale si spaghete din ceai de menta


   

        Pentru ganache, am folosit ciocolata neagra  taiata cubulete fine peste care am turnat putina smantana pentru frisca fierbinte. Dupa ce ciocolata s-a topit si crema a devenit una omogena,  am bagat-o in frigider sa  devina mai consistenta. Spuma de portocale se face  ca o spuma de capsuni normala, doar ca va dura mai mult pana prinde volum. Pentru a deveni si aceasta mai consistenta  este bine sa fie tinuta o jumatate de ora in congelator.  Cand am montat ciocolata in farfurie, am presarat peste ea putina nucsoara, scortisoara, cardamon, sare si coaja de portocala razuita. Peste spuma de portocale, am presarat ciocolata razuita. Spaghetele  le-am facut   din ceai de menta si agar agar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu