duminică, 31 ianuarie 2016

Placinta de foi cu spanac


   
    Ieri mi-am adus aminte că aveam în frigider nişte foi de plăcintă  care îmi mai rămăseseră de la plăcinta dobrogeana pe care am preparat-o de revelion şi cum nu vroiam să mai stea mult pe acolo degeaba şi să ocupe loc am zis să o pun la treabă, aşa că am dat fuguţa la marketul de peste drum şi am  cumpărat o pungă de spanac şi o cutie cu brânză de vaci. 
  Acasă am pus degrabă spanacul la dezgheţat, l-am  stors de apă şi l-am amestecat cu grijă împreună cu brânzica, doua oua şi doua linguri mari de gris. Ah......... sa nu uitati de sare! Am pus compoziţia pe foile de placintă  unse cu unt, după care împachetate cu grijă şi aşezate într-o tavă au luat drumul cuptorului, dar nu înainte de a fi unse cu un ou amestecat cu o lingurita de smântână. Se consumă fierbinte, călduţă sau rece depinde de gustul omului. 
  Ştiu că nu este nimic special, poate unii vor spune  că  toată lumea o face, dar sincer la cât de gustoasă şi la cât de uşor se prepară îşi merită pe deplin locul în orice carte de bucate sau în orice blog culinar.

Un comentariu:

  1. How to Make Money - The Making Money - Work
    ‎How to Make Money · ‎How to งานออนไลน์ Make Money · ‎How to Make Money · ‎How to Make Money · ‎How to Make Money · ‎How to Make Money

    RăspundețiȘtergere